19/2

Lyssnar på; This ain't a scene, it's an arms race

Räknade ut imorse att det är 35 dagar kvar tills min och Denise's födelsedag! Fast Diana fyller år 11 dagar innan oss :) Det har hon så fint påpekat hela dagen!

Vi hade specialgympa imorse, Diana, Louise och jag. Med ettorna. Vi gjorde kullerbyttor och alla möjliga saker i ringarna - det kallas tydligen redskap.
Sen skulle man fylla i om man hade gjort det eller inte. Vi fyllde i alla :D

Sitter hemma nu, med ett hyffsat försenat energibehovet-arbete och kollar på Bandcamp samtidigt :) Det är en väldigt bra film för den innehåller allt! Svordomar, sex  och totalt rubbade människor! :D haha!

Ska inte alls vara i serveringen i skolan längre, bestämde dom mongolida lärarna IDAG! Fan, veckan innan lovet så sa dom att jag fick vara i serveringen, men nu ska jag tydligen vara i kallkök. Fuck! Men det är en bra sak med det iaf, att jag får vara med Emelie, för vi är i samma grupp! Kakan får nog hopp in där också eftersom klantarslet har brytit sin arm när hon åkte snowboard :D haha, jag skrattade bara - men sånna saker kan vara allvarliga!



Naglarna på pekisfingrarna har ramlat av så nu får vi åka tillbaka på fredag! :D Sofie ska nog köra då igen, om hon ska jobba. Hon är så snäll :)


Peace out, beatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0