26/2

Lyssnar på; Basshunter - Boten Anna (för Julias skull, INTE för min egen)

Ja, idag är en ny vecka!
Ska snart åka till skolan, tänkte ta kvart i 11bussen idag. Börjar kl 12, för restaurangen är stängd idag. Vi har isället 3 tråkiga timmars genomgång av veckans meny. Lärarnan drar alltid ut på tiden också, så vi måste sitta alla 3 timmarna i streck! Typiskt dom på ngt sätt.. :)

Tobias ligger kvar och sover, det skulle jag också vilja göra, fick inte mycket sömn inatt! Typ 3 timmar eller ngt, kanske högst 4 timmar. Kunde helt enkelt inte bara få ögonen att stänga sej, så jag kunde sussa. Låg istället och kollade på TV, dom visar ju alla möjliga konstiga program under natten.
:D Jo, men idag känns ändå som en bra dag.
Och en sån hoppas jag också att alla som läser detta har!
Är den någon som läser? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0