Alla Hjärtansdag / Dagen efter.. :)

Herregud Emelie, du har smittat mej med Byz-sjukan! :) Lyssnar på "jag smyger ut" & jag diggar den!
Haha, tack för den braiga dagen igår - alla som spenderade den med mej (kort stund eller lång)
Naglarna blev förövrigt vackra, tack Emelie för din tid & tack Sofie för taxi! ;D

Fick underbart fna rosor av Tobias, tack älskling!
Festade till det med tacos på kvällen, med mamma & Sophie. Denise hade sin Robert hemma, som jag hade sällis med ner till Åsa senare på kvällen. Denise tyckte det var as-pinsamt men det tyckte nog inte Robert, hoppas jag inte iaf :) Vi hade en trevlig liten cykeltur..

Idag blev det kungsbackabesök för att lämna tillbaka min lånemobil till 3butiken, men den glömde jag självklart hemma. Det är Therese i ett nötskal. Blir så trött på mig själv ibland..


Äntligen hemma igen, & det är torsdag! Sexinspektörerna kl 23,10. Ska kolla på människor som inte har sex, som efter programmet & total utvikelse i TV, så har dom sex igen! Finally,  jag som varit så orolig! HAHA, patrtiskt att tala om för hela svenska folket att sexlivet inte fungerar, men efter att en "expert" har lärt ut hemliga trix så kan man plötsligt njuta igen! Wiiie :D


Nu måste jag ta reda på mer om det här med bloggning.
Kan inte sidan så jag virrar bort mej totalt.


Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0