At the Monié family..

Back home again - känns nästan så! Åh, som jag har längtat efter att komma tillbaka hit..
Ni är bara så bra, vilket jag snällt berättade för Jennie förrut, när vi slog in presenter till Jontes pappa :)
Vid det tillfället så tränade Emelie, & tydligen så tränade hon (citat) "Aset av sej!" :D

Är en total bloggvirgin & har egentligen ingen koll alls på hur man gör, & vid sånna tillfällen är det bra att ha en Jennie. Så hjälpsam så :) Färgade nyss hennes hår också, svart. Fruktansvär vackert, med tanke på att jag är ap-dålig på att färga hår, & att hon blev alldelss svart på både panna & kinder! För att inte glömma nacken..

Imorgon blir det nagel-påsättning tillsammans med Emelie.
Det lär ta lång tid, men det är ett perfekt sätt att spendera en halv Alla Hjärtansdag! Senare på kvällen så ska man få en överraskning också - I'm so excited! Älskar dej Tobias!

Over and Out..


katterna!


jag


emelie


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad jag tycker om dig Tessie-Tess!

2007-02-13 @ 20:58:50
URL: http://jenniemonie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0