Det finns nog en dold anledning till att snö rimmar på dö

Lyssnar på; Bow Wow feat, Chris Brown - Shorty like mine

SNÖ! fuck, varför nu?
Det är ju snart mars, det ska väl vara vår då? Åh, blir så arg. SNÖN ska komma typ runt jul, nyår och kanske litegranna in på januari.
Orkar inte med slask och så blåser nordanvinden här omkring också, susar nere i öppna spisen som om det satt någon där inne som visslade för glatta livet :)

Skolan var ju rolig idag iaf, jag och Christian kom på tanken att vi skulle prata tvärtomspråket hela dagen  - underhållande! Vi stack ut med sopsäckarna i snön, åt EN vindruva, bakade massa bröd och kastade mjöl på varandra. Alla i min grupp var så trötta att ingen orkade vara det minsta seriös! Åh, gräddsprut hade vi idag med, det var längessen. En person lägger sej på en bänk, på rygg, och gapar. Så kommer en annan människa (oftast jag) som sprutar så mycket grädde jag bara hinner i dens mun innan den kvävs av grädde och måste spotta ut den i handfatet! :D SÅNT är roligt, enligt min mening.

Försov mej imorse också, vad hände?
Klockan glömde ställa sej innan jag somnade, så jag vaknade helt enkelt inte. Fick se att det typ var två meter snö utanför fönstret, så jag ville bara somna om, men det fick jag straff för när jag väl kom till skolan - fick ställa mej och baka bröd, kakor och allt annat skumt - SJÄLV :D haha, Kerstin ska få igen någon dag..


Hatar snö, gå och dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0