Klipp & klistra

Lyssnar på; Fronda - Whop Whop

Ja, vi satt faktiskt där på en matta - klippte & klistrade! Jag och Julia är nog fanimej bäst på att klippa ut saker som inte ser ut som någonting alls och sen färgägga dom! Vi kallade dom för krumelutter och dom blev faktiskt väldigt konstnärliga..
Undra om man kanske ska hänga upp dom på väggen?  Som ett minne, på den kreativitet som faktiskt gömmer sej inom mej fortfarande. haha, barnsligt roligt var det iaf..

Igår var vi hos Olle. Fotboll, film och kakor. Ännu mer kakor, för tidigare på dagen hade Tobias mamma kalas. Massor med kakor och tårta. Tårtan var enligt mej ett litet mästerverk, den hade typ 15 lager med olika saker i! Om ni skulle ha sett den hade ni tappat hakan. Typ.
Ja, tillbaka till Olle-storyn då! Vi kollade på en film, 16 Blocks, den var ganska bra. Ingen ville nämligen titta på "den jävla" Melodifestivalen. Jag och Patrik spelade Turtles också, jag var Donatello och jag kommer inte ihåg vem han var. Jag vann iaf! Nästan. haha!

Sen kom Anna och Martin, sent men det struntade vi i. Vi åt kakor sen åktevi hem. 3 på en moppis (!) som Patrik fortfarnde kör fram och tillbaka på genom Åsa! Värt en applåd eller liknande.
Min moped, som kanske inte ens kan klassas som moped, fungerar inte. Det är synd för den var väldigt vacker innan Denise lackade om den. Grön var den innan, toppfarten låg runt 43.
Min stolthet!

Det var härligt att prata med Emelie en stund idag också.
Är dagen redan slut, är vi redan inne på eftermiddag?
Soppa till middag, bra. Minestrone tror jag, mamma får göra den. Ska ta promenix med Anton senare, just hemkommen från Italien! Jag har saknat honom.
Aaa, det var nog allt.

Tack och Adjö..
My love for you Tobias! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0