"så härligt, så härligt!"

hade en tuff idag idag! sista dagen någonsing (typ) i köket i skolan. kändes hemskt, för mestadels har vi ju spenderat våran tid där, i tre år! vart ska vi ta vägen sen?
hällde iallfall en hel bunke, den största som finns i vårt allt-i-allo-kök, med isvatten över evamarie. tjackmarre, kerstin, vad heter hon? :)
det var roligt och sen sa jag till henne att jag inte tyckte lika mycket om henne som om dom andra lärarna. hon blev nog arg då. men det brydde jag mej inte om. inte det minsta.

alla har varit gnälliga idag också! ALLA. måste vara något i vattnet!
men jag talade om för alla att om dom gick ut i solen och sa "så härligt, så härligt" så blev allting bra.
det blev det. jag hade rätt. jag har för övrigt alltid rätt.


punkt punkt punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0