Just one of those days..

Dagen började bra, vaknade utvilad och pigg.
Dessvärre började problemen när jag var påväg ut genom dörren. Nummer 1 på listan är Mp3:n. Självklart - inga batterier!
Fick sitta på bussen i tystnaden och läsa min Metro och PunktSe. Dom är mkt bra,för dom räcker hela kvarten till jobbet och sen är dom lagom slut. Sista serien och horoskopet i Metro (jag börjar alltid resan med PunktSe, känns lättast så!) är det absolut sista man hinner med innan man ska av!
Väl på jobbet fick jag reda på att en vikarie är på Troll hela veckan, så ledig dag för mej imorgon. Jag som verkligen sett fram emot att vara där imorgon och mysa! :/ Men icke sa nicke och kommunen!
Snen blev det strul med mina semesterdagar! Fattade inte riktigt vad den lilla tanten med andan i halsen på lönekontoret sa till mej, förutom att hon hade varit tvungen att springa (pust) till (pust) telefonen! (citat!)
Tydligen har en människa som jobbar 50% lika många semesterdagar som en som jobbar 100%. Wierd. 25 är dom iaf, och dom ska tas ut.
Sen blev  det stress när jag skulle hem. Visning klockan 6 och innan dess hinna städa och köpa en ny låda åt Sigge. Nu luktar hans bajs faktiskt rosor och choklad! :)
Träna och nu sova!

Ja, precis.
Nu kom Tobbe och kröp ner jämte mej i sängen, så jag måste sluta upp med skrivandet.. :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej! Snart är det dags för naglar =). jag har fuskat lite idag och suttit på en ute servering som vi ska göra i helgen. hihi... Vad gör du då? puss o kram

2008-04-16 @ 20:09:26
URL: http://voldisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0