Nästan sommar

Idag har det varit nästintill sommar!
Har haft dörren öppen hela dagen när vi har storstädat. Haft visning idag, och då var det tvunget att vara rent.
Och det vill jag lova att det var, så rent var det nog inte ens när vi flyttade in! Haha, och det kommer inte vara det när vi flyttar härifrån heller :)
Får nog bo kvar i tre månader till, för den som är mest intresserad kan inte flytta in förens då!
Så det är rätt gött.

Har haft fullt upp hela dagen. Vi gick upp tidgigt jag och Julia för att gå på marknaden! :) Hon köpte en dagbok, två snäckor, en klubba och sen fick hon ett halsband gratis av en tant som tyckte atthon var söt :)  haha! Alltsammans gick på 35 kronor :D
Hon är så glad.
Jag köpte en tesil för att Emelie aldrig kan dricka te hos mej säger hon. Har bara påsar, men har kärlekste som är löst, och det kan hon aldrig dricka för det fattas en tesil. Ja, ni fattar.
Två luktljus, en inhandlingslista med magnet som man hänger på kylskåpet, och allt gick på ca 40 kronor :)
I love it!
Sen skulle vi till Kungsis och byta min damsugare. Fick ryck eftersom dom hade slut på den jag fick av A&M, så jag fick tillslut den som stått ute i butiken.
Jävla säljarslynor! Fan, tur att Anna var med, för hon är bra på att puscha folk i rätt riktning!
Thank's mate!

Sen blev det gynekologbesök och mer städning innan visningen.
Tvätt och matlagning och barnpassning! Känner mej som en hemmamamma :)

Nu blir det dusch efter att jag kommit hem från yogan!
Julia ska sova och den torra tvätten ska hämtas
Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va händer med uppdateringen undrar jag?!?!?
How about fika på onsdag typ?

2008-04-07 @ 16:10:52
URL: http://amandamars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0