Ny vecka!

Ja, en ny vecka har redan börjat igen.
Igår var det måndag, och vilken typisk måndag det var! Runtspringande människor i köket som inte sukulle vara där, pensionärer som rymmer, el som försvinner, ja allt man kan tänka sej på en måndag.
Det fattades bara att hela våran uteplats var borta när jag kom runt hörnet.
På morgonen när jag gick var allt kvar, men när jag kom hem vid 4 så är det bara lera överallt, och alla buskar och växter ligger i en stor hög. Ungefär en sån man gör innan man ska ha majbrasa!  :)
Hade varit roligt om man kunde haft det här utanför. Mys!
Haha.

Idag har jag jobbat, tränat, och varit i Åsa hos DSK.
AnneLie är en snäll människa som mugglar lite extra material åt mej varenda gång jag kommer på besök.

Imorgon är det ons. Då händer det mkt kan jag lova.
Ska till dietist på Sahlgrenska redan kl 9 på morgonen, så det blir nog inget jobb (vilket hade varit på Trollsländan/Fjärilen från 9 till 13) Antaligen blir det direkt till Anna och måla i hennes nya lägenhet.
Efter det ska jag träffa Amanda och the rest of the fuckheads (!!) för en fika. Våran veckofika, as you know by now.
Sen kommer Julia också, som ska stanna från ons till fre.
Therese ska jobba speciellt tydligen, så hon får sova över här. Återstår att se om hon har resväska med sej denna gången! :D

På tors är det visning i lägenheten, så det blir städning till sena timmen imorgon :D haha.
Tydligen 3 som ska komma, som är intresserade. Det är ju bra för  vår hyresvärd. Mindre bra för oss!
:/ Har ingenstans att flytta!

Hm, nu är House slut och det är en film med Ashton WOW Kutcher på tv.
Måste kolla, måste kolla, måste kolla...


För övrigt kanske Heath Ledger har ett barn med en gift kvinna! :O DNA ska undersökas.
Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0