Uppdatering!

Här kommer den, (AMANDA!) uppdateringen!

Har hänt mkt sen sist.
Visning och allt.
Mycket jobb och knappt någon sömn.
Anna har fyttat in i lägenheten borta vid Britta Lena, som vi skulle flyttat till först mem som inte blev av!
:D Var där och skruvade ihop köksbord och soffor och soffbord! Emelie kunde inte riktigt förstå hur man gjorde med stolarna och blev bara jättearg! :)
> Har tränat en del, och försökt ta vara på mej själv.
Skulle ha jobbat idag egentligen, men Trollsländan hade en annan vikarie som skulle stanna hela veckan och då blir jag hemma. Höhö. Inte helt fel ändå!

Åkte ner till Åsa igår, hem till Anton!
Vi gick och fiskade på Piren när det blåste och sen spelade Arsenal mot Liverpool. Liverpool vann med 4-2. Anton var inte lycklig i mer än 10 sekunder. Sen fick Liverpool straff och lyckan var som bortsparkad.
Tog fina kort på himlen och på alla som var med. Martin och Anton hade varin ölvante på sej och drack öl i kylan.
Sen kom Sunne också, och Tobbe surade lite över att det var kallt.
Efter fotbollen spelade pojkarna lite poker men sen övergick pigghet i trötthet och resulterade i sänggående!
Jag och T sov i Albins rum och Anton däckade direkt i sin egna säng.
Vaknade imorse av att Joel duschade och (vrålade) sjöng så vackert! haha.

Åkte hem tidigt och nu är vi hemma. T sover en stund för han ska jobba klockan 3 och jag ka stra sätta igång med disken och att ta av överdragen från sofforna för dom behöver tvättas!
Ska försöka få en tvätt-tid kanske först :)

Jag är trött.
Måste komma på vad jag ska göra med alla mina kort som jag har tagit.
Bilddagboken känna passé.
Facebook?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0