Vår och "årsdag" :)

Grattis oss på våran "årsdag".
Om man nu kan kalla det så, 2 ½ år har faktiskt gått redan,
men det känns som igår vi låg i din soffa och myste för första gången.


  


Du gör mej hel. Tobias Westerberg, för alltid du och jag!  


Vi gick  längst ån och det känns verkligen att det är vår!
Fåglar kvittrar, solen skiner och man blir allmänt peppad när man går ut.
När vi satt oss borta vid bron mittemot ishallen, fick en kille som fiskade - en fisk!
En jättestor fisk som säkert vgde 1,5 kg, antagligen en öring.
Blir sugen på att fiska, fast inte i någon å, utan i havet i Gårda Brygga!
Saknar stranden i Åsa! Blir nog en tripp dit på torsdag, eller söndag.
:)

Nu ska det bli massage och mövs!
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart jag gör =D jobbar till kl 16
varje dag och på fredag ska jag träffa Madde. Hur jobbar du?

2008-04-22 @ 22:55:58
URL: http://amandamars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0