Veckofika

Ja, idag var det åter igen för veckofikan, idag med mer folk än sist.
I två veckor har det bara varit jag och Amanda, med idag joinade Lina och Matilda också. Sen kom Daniel och satt med en stund. Det var trevligt och jag antar att hela Karma hade lika trevligt som oss. Ljudnivån blev hög ett tag, men med all rätt eftersom det kom upp ganska nostalgiska stunder. Minnen från skoltiden, från utekvällar och roliga jobb-historier.  Lite skvaller och lite genomgångar av information om lika personer.
Man anar inte riktigt hur mkt det finns att prata om, men när man väl sätter igång så tar det aldrig slut på nya ämen.
Hade något speciellt jag ville fråga om och höra alla andras åsikter om saken, men den saken försvann ur mitt huvud på vägen mot fikeriet, och jag kan tala om att det fortfarande inte har kommit tillbaka! Tyvärr. Får nog försöka tänka ut det tills nästa vecka, då Amanda ska ta en annan varm macka än denna gången.
Och då kanske det faktiskt blir två på raken? :)

Julia är här idag, och stannar tills på fredagmorgon.
Just nu sitter hon i badkaret med skum upp över öronen och gör egen saft av vatten och tvål som jag tydligen måste smaka på senare. I pausen av LOST. Herregud, det programmet kommer jag aldrig tröttna på.
Nya vändningar och konstiga slut hela tiden, skaparna av serien har verkligen tänkt ut allt möjligt som kan hända - och fått det att göra det.
MY GOD! Som idag, Michael är ju kvar! Han lever, fast han stack från ön. Och nu är han tillbaka på en båt som ägs av en kille som vill ha tag i en kille på ön! Fan, kan inte ens förklara. Om man inte har sett det kan man inte riktigt veta.

Hm, imorgon är det mycket som händer. Marknad, gynekologbesök och sen visning. Tvätta mellan 12 och 5, ha Sigge en stund uppe hos grannen, fixa med middag och träna halv 8.
FUCK FUCK FUCK. Känner mej redan helt sönderstressad efter halva veckan. Har varit mycket nu och det kommer fortsätta så i två veckor framåt iaf  :/

Tobbe är i Åsa med Anton och nu ska jag ta upp Julia ur badet, så fort det är paus i LOST.
Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0