Veckofika!

Fikade idag med Amanda och Lina. Väldans mysigt.
Hade dock dampdag, eftersom jag är trött och Amanda kände nog lite samma! Lina var käck och trevlig också, men ville inte gå in på Gina Tricot. Det fick hon inte heller.
Vi var på toa på kungsmässan, och jag undrar bara: Vem FAN slänger papper man nyss torkat sej efter bajsning med, i soptunnan jämte toan? I Sverige???
Usch, luktade satan. Det störde hela min koncentration och kissandet tog en evighet. Fan för folk som inte kan Sverige.

Romeo är här. Har däckat i soffan :)
Imorgon blir det till Kållered, där jag ska släppa av Romeo och kanske hinna in på Skopunkten innan man ska hem igen och Anna B kommer och gör naglar. Ska bli kul.
Ledsen Anna B om jag kallar dej det, men det finns 2 Annor i mitt liv och ingen fattar vem jag pratar om annars ;)

Amanda - säg nu vilken låten är!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet du inte vilken de e ? :O Jag är chockad, trodde du hade koll!

2008-04-18 @ 23:56:57
URL: http://amandamars.blogg.se
Postat av: Anna 1

Jag vill heta Anna 1 juh... haha

2008-04-20 @ 12:42:24
URL: http://voldisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0