In the summertime, when the weather is fine..



Nu dom senaste dagarna har varit några av de lyckligaste i mitt liv. Att få bada och sola är det bästa jag vet, och jag har inte fått göra det innan. Nu kan jag ligga i havet i en timma minst utan problem. Kanske inte riktigt får, men jag gör som jag vill just nu. Vem kan klara sej en sommar utan att få hoppa i havet? Speciellt inte jag, som brukar ligga i flera timmar i sträck vanligtvis, och nu känns livet perfekt!



Denna dagen bara seglar förbi utan att jag har umgåtts med någon alls förutom Sigge och mami.
haha, men snart kommer Anna till Åsa och då blir det röj. Nja, röj blir det nog inte eftersom det antaligen blir filmkväll med 3 ton godis, taget ur Antons och mitt samtal imorse! :) Väntar bara att killarna ska komma hem från IFK - Malmömatchen som började kl 4, så dom borde vara hemma snart..
Ska försöka åka bort till Sophies häst idag också, hon ska lämna tillbaka den imorgon och då har hon haft den i 5 veckor. Den är fin.

Kollar på Suoersize vs Superskinny på 3an, helt sinnessjukt hur smal en person kan vara. Dom tjocka är man ju mer van vid att se, men tjejen som är smal idag är fruktansvärd. Hon är en size 0, som blev populärt i Hollywood för ett tag sen, stackars flickan ser ut att gå av på mitten om det blåser lite för mkt ute!
Då tackar jag gud att jag har lite fett på kroppen :D

Kommentarer
Postat av: maria



Så härligt therese:) Och du ser ut att må sådär sommarbra också! Då blir vi glada. Nu ska jag gå och skrämma jonas när han står i duschen.

2008-08-06 @ 16:11:48
URL: http://blondielogistic.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja veeet, tittade på den flera gånger för jag tkr de va så fint!

2008-08-08 @ 21:37:29
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0