Ny vecka!

Nu är det vecka 35 och snart September!
Börjar längta lite inför hösten och vintern, med stickat och glögg, men samtidigt ekar samma tanke i mitt huvud. Ett år kvar tills nästa sommar... Helt sjukt. Vad har man gjort med denna sommaren? Jag har jobbat, inte haft semester alls. Men det ska jag ha vecka 43 och 44 hade jag tänkt. T och jag ska åka iväg. Blir nog samma dag som Anton och dom åker och då kommer Anna bli lite ledsen. Har jag skrivit detta i ett tidigare inlägg? Känns som det iaf. HÖHÖ.

Är dödligt trött!

Imorgon blir det Emeliedate eftersom hon har kommit hem igen, hon har varit i Turkey i 2 veckor.
Skönt att ha henne på svensk mark igen. Känns tryggt.
Man går ju och ojar sej på ett omedvetet sätt hela tiden, och oroar sej lite samtidigt. Och inte kan man göra ngt åt det. :)

Äh, på tal om popcorn så är det löning på onsdag, om 2 dagar och då ska jag köpa roliga grejer. Tex en höstaktig jacka och en stickad stor tröja... Hm, ja det var väl det. haha.
Mööö.. Orkar inte med mej själv, hoppar in i dsuchen och somnar sen.


Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0