Sisa kvällen med gänget, nästan..

Jo helt sant, och sorgligt.
Idag spenderade vi kvällen hos Mart och vi alla var där, förutom Tobbe som spelade match sent. Dumma honom!
Imorgon är sista dagen som Ollo är hemma i Åsa innan Anton, Niklas och Mart åker iväg på sitt äventyr!
Vi käkade thaimat (Ollo käkade kebab för det har dom tydligen inte i Luleå!) och spelade spel.
Är nyss hemkommen och inser att vi splittras. Åtminstone för några månader. Och om jag blir sån här nu, hur blir det då när vi skaffar familj och kanske slutar umgås? Hemska tanke, men då kommer jag nog avlida, sorgligt det också.
Vafan ska hända liksom? Ska någon flytta till Stockholm för en kärleks skull, någon bosätta sej utomlands och aldrig ringa hem, någon skaffa 15 barn och aldrig kommer ha tid att ses?
Jag gråter. Ärligt.
Jag önskar innerligt att vi alltid kommer finnas i varandras liv och alltid kommer ha varandra i åtanke.
Inte bli så upptagna i oss själva att vi glömmer bort hela Heliga7an-grejen! :(
Usch.

And on top of that, ska jag till sjukhuset imorgon.
Jag ska kräkas lite på dom tror jag, så att dom kommer ihåg mej och vill hjälpa mej så att dom fort som fan slipper se mej mera! Min plan är bra, jag tycker åtminstone det.
Good night people!


Kommentarer
Postat av: Maria

käraste, klart att ni inte kommer att splittras! sån vänskap gör man alltid plats för:) no matter var man befinner sig i för livssituation! Vet du, i finland så har mamma fyra stycken mostrar (mormors syskon alltså) och alla har en broderad tavla i sitt kök där det står såhär "Lycka är att ha något att göra, någon att älska och något att hoppas på". "lättare sagt än gjort", tänkte jag när jag moster efter moster läste den broderade tavlan. Är det på det viset så borde det vara en jävligt mycket lyckligare värld! Så jag bestämde mig för att lämna det som att man kanske inte är lycklig för att man kan pricka av dom tre sakerna men man kanske ska uppskatta dom och iallafall försöka vara lycklig! Mikael fermhede säger att det finns tre saker som är säkert förebyggande för depressioner och nedstämdhet - Äta, Sova, motionera. Tänk på det för det gör jag! Och just de, jag behöver prata så vad sägs om en fika när du har en stund över? Puss!

2008-08-19 @ 23:34:43
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0