Skärpning!

Har skrivit det förr och får skriva det igen. Nu ska jag skärpa mej, på riktigt.
Ledsen för alla er (ALLA? skrattretande) som läser och inte har sett uppdateringar på länge.

Nu har jag iaf jobbat, denna helgen är den andra i rad nu.
Har jobbat lite i Nattpatrullen också, skönt med extrapengar!
Hm, vad har hänt mer?

Jo, jag har vunnit en auktion på tradera.se, varit nykter på vår årliga kräftskiva, jobbat häcken av mej, inte kunnat träna på ett tag, letat lägenhet (obs, omöjligt uppdrag) varit dålig på att träffa folk jag verkligen tycker om, sagt hejdå till emelie som är bortbåst i 2 veckor, insett att vi 7 som alltid hänger ihop inte kommer vara kompletta förens nästa år när anton, martin och niklas kommer hem från sin resa till bali och australien.
Fan, känns hemskt. Kommer sakna ihjäl mej och dö på samma gång. Ska jag inte kunna ringa Anton om det är ngt, och ska jag inte få parta med Nicko och hans finger? Och Mart, vafan?
Nej jag gillar inte denna idén dom fått, inte från min vinkel iaf. Från deras är den bra, dom kommer ha så roligt. Är rädd att dom har så roligt att dom glömmer bort oss. Ska dom skaffa nya bästa vänner och ett nytt gäng? :S Hemska tanke.

Jag har klippt mej och färgat mitt hår också. Skulle göra lite ljusare slingor och då sa min frisör att hon va tvungen att lägga i en brun färg i min hårbotten först. Så hon gjorde det och nu är den typ RÖD.
Hatar det. Ska göra egna blonda slingor så att det försvinner. Illa kvickt.

Jag har varit på Liseberg med alla, badat och myst med älsko, insett att alla runt omkring mej verkar vara gravida, Öh - missat att Amanda har skaffat en boy, cyklat på min racercykel massa ggr och har nog bestämt mej för att byta jobb.
Är så sugen på att jobba på StenaLine, alla pratar så väl om det. Det är 2 veckors jobb i månaden och lönen är bra.
Passen är från 8 - 8 och det mesta verkar schysst. Någon gång efter jul och nyår maybe.

Ikväll är jag äntligen tillgänglig och ska försöka träffa min man.
Även om han kommer hem med kvart över 11-bussen så är vi båda lediga imorgon och ska mysa!
Han har klippt av sej sitt hår för er som är intresserade, är fortfarande ovan men det ser ok ut.
Bättre med långt dock! För vad ska man annars killa i på kvällen och morgonen? ;)

Nej nu ska jag och mami käka äpplepaj som jag spontanbakade igår som en överrasking till henne. Som ett grattis på en vardag, och för att hon är världens bästa mamma :)

Ha en fin kväll!


Mamma, Denise, jag & Sophie - jag älskar er, ni är bäst!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0