Skyller på vädret..

Jag tänkte efter lite igår och insåg att jag kan skylla på det fina vädret, som anledning till att det inte har blivit uppdaterat vill säga!
Har bara solat och badat och blivit brun! Jobbar också, men mest lediga dagar.
Idag är det ganska tråkigt väder, men jag hoppas iaf att solen kanske vill visa sej några timmar snart.
Skiter i vad alla doktorer säger och badar ändå. Resultatet av det är att det blir mindre och mindre och snart är borta. Då ska jag åka till Spanien! :D

Jag och T ska nog åka med hans mamma och pappa ner till Spanien, till hans kusiner.
Resten av T's familj var där förra året typ, men vi kunde inte följa med eftersom mitt ben förstörde allt.
Så antingen åker vi med dom, eller själva. Jag vill nog helst åka själva!

Och på tal om åka, så ska Martin, Anton och Niklas åka till Bali och Australien snart. I Oktober, och dom kommer vrar borta ett halvår! Kommer dö av saknad.

Nu ska jag duscha och så. Kanske blir utgång i Gbg ikväll, lutar mot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0