Tröstshopping because of the rain

Det regnar ute. Hela tiden! Mitt humör sjunker lite varje gång jag kollar ut genom fönstret eller när jag omedvetet gör mej själv påmind om att det är raka motsatsen till sol ute.
Usch. Jag beslutade mej att sluta gnälla och tröstshoppa istället :D
Fick tag i ett par svarta jeans från Indiska (behövde ett par eftersom vi ska jobba på lördag, då finns det dresscodes at följa) en myströja från CC plus det som är på bilderna. Pengarna bara försvinner, och det var löning idag! Man ska bara ha det där nödvändiga men det slutar med minus på kontot. Inte riktigt, men med samma känsla.
Busskortet går på pengar, hyra hemma, nya däck till cykeln eftersom dom är gamla och ett är punka på, var skyldig Denise 300 kronor, räkningar och sen - on top of it all - ska man leva med. Hur fan har dom tänkt sej det, alla mänskor som fixar med lönerna? Smyg in några extra tusingar till mej varje månad, vem ska märka sånt?


jättefint armband som skramlar när man rör på sej från CC



 


en underbar stickad kreation från Gina Tricot

Är ganska nöjd med min shopping idag. Var tvungen att ha mysgrejer, och dom passar skitbra nu när det börjar bli mörkt och kallt, hösten är påväg folket. Och det är inte okej!



Vad som däremot är okej, är att jag ska duscha, ta på mej min lite sticksiga tröja och ta en kopp te innan sängen ropar mitt namn!
:)
(sorry about det regnblöta håret, finnen i pannan och den allmänt shletna mänskan på bilden! ber verkligen om ursäkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0