Fuk :/

Jag erkänner! Julkänslan börjar krypa sej på nu.. Har inte riktigt haft någon innan.
Men igår snöade det lite hela dagen, sånna små flingor som inte lägger sej på marken, men ändå! Då blev jag lycklig. Och igårkväll på Liseberg hade dom pyntat alla sina granar med fejksnö. Såg faktiskt ut som riktig snö, även om man kollade riktigt nära! Det var jättemysigt att gå där med mamma, Sophie och Denise. Vi inhandlade kanderade mandlar och värmde händerna över sånna där eldar! Mamma och Denise spelade lite på bilar-hjulet och Anton Berg-julet, dock utan vinster!

Idag när jag vaknade och kollade ut över byggarbetsplatsen nedanför (som jag alltid ser som första sak på morgonen!) så ligger det faktiskt lite snö på marken där :)
Hade tänkt att jag skulle köpa en gran idag med. Inte nödvändigtvis klä den, men ha in den i lägenheten blir ju en bedrit i sej. Tänkte ragga upp Emil och ge honom mat för besväret :) höhö. Han nappar alltid.

Sophie har lucis-risuppvisning idag klockan halv 4. Jag ska åka ut i Fjärås och titta på henne tillsammans med mamma!
Sen efter det kanske jag åker till Romeo, jag vet inte! Han fyllde 4 år igår, och kalaset är idag. Hade halv lovat att komma dit och hjälpa till lite, men jag är hängig och sjuk. Och så vill jag hellre gå och titta på Sophie som har kämpat med detta länge! Dom är så duktiga!
Har haft feber typ varje dag denna veckan, men jobbat ändå. Och nu har jag fått jättefina förkylningsblåsor på underläppen och på tungan! Näsan är helt igenbommad med äckelsnor och halsen är torr och gör ont.
Jag tycker synd om mej.

Målade min tvbänk igår iaf, en stund innan Tobbe kom hem! Nu är det vit, men det behövs målas över en gång till.
Ska gå och köpa en liten roller tror jag, det är lättare än att måla hela med pensel. Tog typ 1 timma igår, och jag orkar inte sitta ytterligare 1 timma med samma sak.
Nu väntar vi bara på soffan, så kanske vi kan få lite ordning där inne. Är otroligt nöjd med att röklukten är borta iaf. Nu kan man gå in där och faktiskt andas!

Kommer mer sen, nu ska jag duscha!






Olle - jag lovar att det kommer innehålla en TV, ett tvspel och en soffa. Resten får vi se om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0