Hjärnan strejkar litegranna och julstressen är på G

Först  och främst: Ursäkta att alla bilderna inte funkar att trycka på, och för att uppdateringen återigen är ganska kass!
Anledningen till detta är inte att jag inte har orkat, utan för att jag ärligt talat inte har haft tid.
Varvar mellan 3 jobb hela tiden och är knappt ledig. Jobbar både natt, Lillamandas plus mitt vanliga jobb. Sen ska man hinna träffa folk och helst Tobbe med!
Jag lever ett stressigt liv just nu.
Har jobbat natten till idag och fick sova fram till 11, sen kom Olle och hälsade på! Välkommen hem Olle! Vi tog en promenad på Kungsmässan, käkade Donken och gick till Åhlens. Olle klippte sej vid 1 och då gick jag och Tobbe på Kungsmässan själva en stund. Fick panik efter en stund, så fruktansvärt mycket folk.
Bävar bara inför imorgon, för då ska jag handla mina julklappar. Har inte hunnit handla det jag ska :(
Kommer vara ännu mer folk imorgon och jag kommer bara vilja gå därifrån direkt. Men icke, ska vara där tills det stänger - för julklapparna ska köpas!

Ska fira julen hos mamma, sen åka ner till Tobbe och sen jobba på natten!
Känns faktiskt bra.. Och de andra jobben känns bra också, men jag är nog inte van vid att jobba varje dag ännu.
Har ju haft så mycket lediga dagar annars, just nu jobbar jag varje dag och ibland två pass om dagen.
Som igår, jobbade både fre, lör, sön - på dagarna, och igår var jag hemma en stund och slappnade av och sen vidare till nattjobbet!
Januarilönen kommer vara extrem! :)

Ikväll ska jag jobba på Lillamandas, som förresten har avancerat sej uppåt och skaffat en kortmaskin!
Numera kan man alltså betala med kort!

Hm, vad har mer hänt?
Anna har ringt från Nya Zeeland, underbart lättande att höra hennes röst.
Olle har som sagt kommit hem för att spendera sitt jullov här!
Morfar har åkt in och ut på sjukhuset och är hemma nu, mormors brutna arm är helt läkt, jag har lyckats hitta stövlar som passar på båda mina ben! hahaha..
Granen är inne och klädd.. Hm, ja! Mer då?
Min hjärna är i stort sett gjord av mos just nu, den känns flytande, så förlåt att jag inte är helt sammanhängande!
                                                           

Nu ska jag leta upp min jobb-tröja!
Uppdatering kommer antaligen imorgon, efter panikshoppingen!
Ha en bra kväll



Såhär glad blev Tobbe när han öppnade sin chokladkalender häromdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0