Inte riktigt som man tänkt sej..

Nja, eftermiddagen har hittills inte alls blivit som jag tänkt att den skulle bli.
Denise lämnade återbud, hon skulle till moster Maria istället. Mamma missade mej påvägen hem så det blev inget hämtande av tvbänk på Röda Korset. Imorgon kanske :)
Pappa har för mycket grejer på kärran så tidigast onsdag kan han komma och hämta soffan!
Men Emelie kommer iaf.
Och jag ska damsuga och tvätta golvet. Och vara sådär hemmafruig som bara jag kan. NOT.
Tvätta och sätta på diskmaskinen ska göras med, och sängkläderna kanske ska bytas?
Ska iaf kicka ut Emelie på rumpan typ vid 10 så jag kan komma i säng hyffsat i tid ikväll. Låg inte under täcket förens klockan var halv 1 igår, ingen bra idé med tanke på att jag skulle upp halv 7.
Hade ju fått mina timmar med sömn så att säga, men jag vara totalt död imorse.
Får försöka få in riktiga kvällsrutiner mera, annars kommer detta aldrig funka!

Undra om Emil är hemma än? Måste lämna tillbaka hans mopp & hink som jag har lånat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0