Long time no see

Nu får det bli skärpning igen! Har inte skrivit på över en vecka.
Det har hänt jättemycket sen dess.

Vi tar det i ordning!
- Anna har åkt till Nya Zeeland. Hon har kommit fram ordentligt och simmat med delfiner. Så, nu räcker det - kom hem!
- Massa pepparkaksbak, annat bak och målning har blivit gjord tillsammans med Emelie
- Har hängt upp gardiner och pyntat hos mormor
- Hunnit med att träffa Sigge
- Jobbat på Lillamandas
- Funderat vidare på vilken soffa jag ska ha. 10 000 är mycket pengar! Men den är ju sååå fin..
-
Bestämt mej för att ta semester juldagen och nyårsdagen
- Pyntat lite hemma, damsugit, torkat golven och varit en duktig hemmafru
- Haft både Romeo och fröken Maria Qvist på besök!
- Spelat Rockband med Emil, Tobbe och Emelie till klockan 4 på morgonen! :) Jag rockar på trummor!
- Fått ytterligare 3 fiskbebisar, men nu är dom spålöst borta. Är det Tobbe som "släpper ut dom" i toan eller är mamma helt enkelt kannibal?
- Inte tränat en enda gång! Mitt andra jag säger jämt: Gå och träna med dej din fläskis! Men andra jag säger: Nej, stanna hemma istället. Det finns så mycket vettigt du kan göra här. Men sen hamnar jag ändå i soffan. Har jag alltså 3 jag som jag ska lyssna på och lyda?
- Och sist men inte minst, saknat Anton Martin & Niklas varenda eviga dag. Ni kan också komma hem nu!

Idag blir det lugnt. Ska försöka åka till Klovsten och slänga den förbannade rökluktsoffan! Pappa kommer kanske med kärran. Tvbänken där inne åker nog också ut, har nämligen hittat en ny på Röda Korset :) Bara 100 kronor,den blir superfin om man målar den i vitt.
Skohyllan som jag köpte där i veckan har också blivit vit, ska visa en bild senare, och den ser ut att vara gjord för våran hall. 

Det är korvstroganoff på jobbet så det får bli middag hemma sen. Emelie kanske kommer på besök!

Nu ska jag placera mej i matsalen och langa upp mat som en annan bambatant.
På med smilet baby, nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0