Obs! Innehåller dikt

Yes, julbordet igår var lyckat. Inte helt julig känsla, men fortfarande coolt att kolla ut över Ullevi när man käkar köttbullar.
Bilder finns men orken finns inte.
Ledsen.
Tror jag är allergiskt mot smink! Igår hade jag både foundation och rouge på mej, och då tåls att tillägga att jag aldrig sminkar mej längre, (dels för att mitt jobb i stort sett inte tillåter det och hur fan orkar man med sånt på morgonen?) men när jag vaknade imorse var jag alldeless rödflammig på kinderna och dom gör ont.
Jag tog bort sminket ordentligt innan jag la mej, med sminkborttagning. Och den tål jag, har användt samma i hela mitt smink-liv. Ser för jävligt ut och gör ännu ondare med tanke på att det är typ 50 minusgrader ute och man blir kall om kinderna! :(

Är iaf hemma nu, pappa kommer imorgon med kärran och slänger stink-soffan och tvbänken.
In med den nya och så väntar vi på en soffa. Kommer bli bra.
Men Tobbe har sålt sitt Tv-spel. Så då återstår en fråga bara? Vad ska vi göra med tvspelsrummet, utan tvspel?

 
Lyssnar sönder denna låt, som många gånger förr. Men ibland kommer jag på att den faktiskt är rackarns bra!
Enjoy!

Nu ska jag skriva brev till min kära Anna som i Nya Zeeland är.
Hon är mej så kär.
Och hon borde komma hem riktigt snart.
För jag har blivit lat.

Obs! Oseriöst dikt. Jag kan inte ok, nöj er!
JAG ÄR FÖR TRÖTT FÖR ATT VARA TILLRÄCKLIGT ALLVARLIG.
Jag ska gå och lägga mej klockan 9 idag. Inte en minut senare!


Kommentarer
Postat av: Olle

Gör för guds skull inte om det till nåt annat än ett tv-spelsrum bara!

2008-12-11 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0