Satans jäkla bloggdesign!

Har suttit ett bra tag nu och laddat ner en design till bloggen men jag får inte det att funka!
Jag blir knäpp!
Jag har gjort allting som man ska göra och allt är rätt, men det syns ändå inte när man går in på min blogg.
Why, I ask. why?

Fick förslag om glöggkvällsmys på torsdag av Amanda. Kanske dra uhop tjejerna och dricka lite glögg och snacka skit?
Man måste ju inte dricka glögg om man inte vill, man kan ju knapra på mandlar eller russin om det nu är godare.
Sitbra idé tycker jag! Får se hur det blir på torsdag.

Imorgon ska vi på julbord med jobbet. Alla på Måltid ska med.. Vi ska käka på Ullevi faktiskt. Hade ingen aning om att man kunde käka där men tydligen. Det kommer bli röj! Bella ska dansa på julbordet i bara pumps och strumpbyxor.
Och ni kommer missa allt! haha :D
Nej, allvarligt talat kommer det nog bli bra. Vi ska vara där klockan 7, Bella kommer till mej innan och sen tar vi nog tåget.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer säsongsavslutningen av House! Det är såå spännande och lite tråkigt med eftersom jag får vänta länge tills det börjar igen! Muh!

JÄKLA BLOGGDESIGN! I give up, I surrender - är det så ni vill ha det så fine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0