Tredje advent

Ja nu är klockan över 12 och det är 3e advent.
I eftermiddag, efter jobbet, ska jag tända det tredje ljuset i min ljusstake! :) Det är mysigt, men jag får lite panik samtidigt. Snart är det fjärde advent och sen kommer julafton! GAH!
Har bara köpt 2 julklappar än så länge, och har ingen aning om vad jag önskar mej eller ska ge till någon. Tobbe tex, han säger i stort sett "jag blir glad för vad som helst" eller "jag vet väl inte.." Och det blir man ju inte mycket klokare när man hör!

Sophies risuppvisning var iaf kall och fin! Mina fötter frös mycket, hade bara mina trogna converse på mej. Med ett par strumpor i. Bra Therese, skyll dej själv!
 Men det var iaf fint. Sophies häst Argund var lite på bushumör och sprang lite efter dom andra men det var roligt att se.. :) Dom hade klätt ut hästarna till tomtar och så hade tjejerna luciakronor på sej. Filmade hela specktaklet.

Åkte bussen hem efter det och hamnade först på PN en stund och sen hos Emil.
Vi skulle köpa en gran egentligen men det var stängt så Emil ska nog knycka en gran åt mej inatt. Jag tackade nej, man kan ju inte stjäla grejer, men jag vet inte om dumungen kommer släpandes med en gran här framåt 3-tiden ändå.
Då är det ju bara att tacka och ta emot och gå och lägga sej igen ;)
Skämt åsido. Jag vill gärna ha en gran men jag är ledig flera dagar i veckan så jag ska försöka göra det själv då.

Denise var här en stund förrut. Hon åkte nyss. Fyllechaffis för pappa och hans "bastugäng" som varit ute på en ö utanför Smarholmen och bastat, ätit och druckit en himla massa öl. She's up for a delighting trip home!

Nu kollar jag på Djurpolisen och är påväg att gå och lägga mej.
Imorgon väntar jobb på Lillamandas mellan 11 och 17.
Kom inte dit!
:)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0