27:e = löning!

Onsdag, 27:e = löning!
Därför mötte jag upp Emelie på Kungsmässan efter jobbet så vi kunde käka lunch och shoppa lite.
Jag känner verkligen att jag behöver nya skor, men det hittade jag självklart inte. Om man inte räknar med dom sjukt snygga ljusbruna stövlarna på Johanssons, som tyvärr var för smala över min cp-högervad!!
 ("90w5q@££$[$?[$[$@$@£$)
Köpte en jeansklänning, strumpbyxor, ett svart linne och en parfym! Underbart luktande parfym, den luktar faktiskt vanilj och choklad - men enligt mening luktar den nybakad vaniljsockerkaka! :D Och enligt Emelie luktar den kanelbullar! Och enligt Eme's mami-mami så luktar den bättre på mej än på henne! Rock on, AOH AOH!

    Absolut bästa upp-piggaren när som! -->  http://youtube.com/watch?v=9szm1bo9G20
Björn Gustafsson när är på sin topp! :)

Imorgon är det en ledig dag.
Hyran ska betalas och alla pengarna för resten av räkningarna är dragna.
Undra hur detta ska gå? Jag har så mycket att köpa!
Det största problemet i min värld är fortfarande lägenhet!! Skaffa mej en, fort någon!!!


Nu kom Tobbe hem från jobbet också!
Mys.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0