Helg! (igen?)

Herre min skapare! Nu är det helg. IGEN! Vart fan tar dagarna vägen?
Hm, hade en slappisdag idag eftersom jag slutar kl 13 egentligen, men fick jobba över 2 timmar idag på Trollsländan! Dom fick mellanmål med mackor, varm choklad och äpple - utomhus! I solen.. :) Helt underbart. Satt ute på min rast idag och njöt. Fick ju natutligtvis ingen färg i ansiktet på en halvtimma, men man kan alltid lura sej själv! :)

Snart kommer Anna. Min satans stackars Anna med sitt ont. Almost like me ;)
På tal om ont måste jag ju hämta min medicin på apoteket efter kl halv 5. För då kommer leveranserna. Härligt, mer knark! Allvarligt talat så känner jag mej nästan som en narkoman. Så mycket medicin som jag äter borde inte vara lagligt att äta när man bara är en liten flicka som mej! Och för att inte tala hur beroende jag är av mina värktabletter, med morfin i. Hur kan man ge dom till någon utan  att fatta att personen faktiskt blir beroende? Och dyrt är det också, trots att jag får så mycket rabatt. Snart kostar mina medicinuthämtningar NADA, men det är ett tag tills dess. Man måste nog vara uppe i typ 1900 kronor innan det händer. Men vad jag kan förstå har jag handlat för 1400 på tre månader :O My lord!
 Och tillbaka till Anna - höhö! Vi ska äta ngt tillsammans. Antaligen hämtmat eftersom vi inte har varit på Willy's ännu. Får fjäska för Färdigh och försöka åka dit någon dag efter helgen för jag jobbar hela helgen lång.
Thaimat perhaps?

Sigge har lärt sej att kissa i badkaret. Ingen bra egenskap och du frågar mej, men fan så mycket bättre än att dricka vatten i toaletten som vi kom på honom med att göra för typ en vecka sedan! Usch, han luktade skit (HÖHÖ) i flera dagar efter det. Så nu är vi väldigt noga med att fälla ner toalocket.
:D

Anton ringde om bowling. Kanske blir av. Martin, Anton och Niklas verkar ha bestämt. Men vad jag och Anna ska göra, har vi ingen aning om. Tobbe jobbar sent och ska ut sen eftersom det är skottdagen! Grattis alla som fyller år idag för övrigt.
Nej, Sigge är hungrig och jag behöver duscha.


ÖVER OCH UT

image16
Sigge när han bara var några veckor. En väldigt fin bild. Han har dock vuxit, och är väldigt speciell.

Kommentarer
Postat av: Olle

Här snöar det!

2008-03-01 @ 13:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0