Jävla Sverigeväder!

Ibland känner jag för att mörda Sverige och detta skitlandets väder!
Varför ska det storma och regna och blåsa och hålla på i flera jävla veckor innan det kan bli lite sommar?
Och sen när det väl blir sommar, är det sol då? Är det varmt då? FUCK NO!
Undra hur det skulle vara att bo i ett land där det faktiskt ÄR varmt och sol när det ska vara det? Och snö och kallt när dom månaderna kommer?
Fan, jag ska flytta till Hawaii, då kanske man kan lugna ner sej lite grann.
Blir ju stressad bara av att tänka på om man ska ha med sej paraply eller om man kan ha bara ben och klänning!?
Herregud..

Olle är hemma och då blir det mys. Vi kollar på På Smällen och den är rolig.
Vi gjorde tårta och den var inte alls god. Niklas ville hellre skjuta sej själv istället för att äta upp resten på sin tallrik sa han!
:D Bevisar hur bra Martin är på att baka tårta (han gjorde den)
Nu pockas det poccon i mitt kök och det ska bli gott.

Snart man kanske lagar mat i ett annat kök! Förhoppningsvis får vi en ny lägenhet snart! :) Borta vid Varla kyrka.
Kommer bli skönt med en 2a istället för en 1a! Med en sovrumsdörr man kan stänga när man ska sova. Saknar det.

Tobbe kommer snart hem från jobbet. Han slutar klockan 11 idag.
Imorgon blir det fest :D Och på söndag ska jag till mormor.
Måndag är jag ledig och då ska jag tvätta och lugna ner mej ordentligt innan jag ska jobba resten av den veckan och helgen med! Typsikt.

Jaja, nu är pocconen klara!
Over and out så att säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0