Någon slags Halleluhja moment!

3 times in a row baby! ;)

Haha, har aldrig skrivit så mycket på samma dag som idag.
Klockan är 00.00 på datorn och jag har precis hunnit med mina kvälls-sysslor.
Kolla på LOST kl 9. Fråga Olle efter det och direkt efter det kommer Girls of the Playboysmansion. HÖHÖ. Totally TV-geek!
Och så hade jag ju på dagordningen att jag skulle diska. Så det fick jag sätta igång med när klockan var strax innan 11. Fick ett riktigt ryck och städade hela köket och gick på vardagsrummet/sovrummet efter. Nu är det riktigt vackert. Återstår att se hur länge det håller sej.
Antagligen tills imorgon då Tobbe - the schmutsmeister  - kommer hem igen.
Han är för närvarande i Åsa hos Anton, och har meddelat att han inte kommer hem ikväll. Olle är hemma i Åsa också - Hej Olle!

Anna gick strax innan 9. Vi hann med att baka scones och kolla på TV. Mysigt. Hade tänk träna idag, men det blidde inte riktigt så. Ska gå imorgon på dagen eftersom imorgon är min lediga dag. Ska ta svängen om Röda Korset och Gruvan på vägen hem :)
Sen bär det av ner till Åsa, för omläggning och materialinsamling på Vårdcentralen. Kärringen (ursäkta!) som jag hade förra gången såg till att jag minsann inte fick därifrån med varken material eller ett leende.
Leendet brukar faktiskt följa med hem. Såret bara minskar och minskar, och vem vet - kanske får jag lov att bada i sommar?
Jag hoppas verkligen. 2 somrar utan är fan allt annat än ballt. Speciellt när det är varmt och alla andra är i.
FUCK!
Nu blev jag bara på dålig humör när jag tänker på fittbenet. Medicin förstör mitt liv!
Tittade på kort från förra och förrförra sommaren nyss. Herregud, är det verkligen så jag ser ut? Det var min tanke när jag såg det från förrförra. Jag minns knappt vilken form mitt ansikte har när jag inte äter kortison. Får man verkligen lov att ge någon så mycket skit, så att man inte kommer ihåg sitt vanliga jag? Hatar att vara konstant hungrig, och vet att om jag tränar försvinner inte vikten. Den sitter kvar eftersom medicinen vill det. Hatar att inte känna sej snygg, även om man är sminkad och iordninggjord. Hatar att behöva ha sjukhustelefonnummer, läkarnamn, tider och remisser i huvudet istället för annat kul. Hatar att behöva leva mitt liv efter mitt ben och behöva komma ihåg att ta mediciner - VARENDA JÄVLA DAG!

Hjälp mej någon. Saknar motivation. Just nu för allt.



Det är sent. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0