Rosa gummistövlar

Ja det fick jag idag av Tobbes mamma, dom klämde på hennes fötter tydligen :)
Låga gammelrosa stövlar med vita snören :D Dom är faktiskt jättefina, och Julia har ett par i samma modell men i lila. Det fick jag vet direkt när hon såg att jag hade på mej dom.
Åkte ner till Åsa förrut för att gå till distrikssköterskan och vi hamnade hemma hos Carina. Hon skulle hämta Julia på dagis så jag och Tobbe åkte med. Vi käkade middag och äppelpaj, då plötlsigt Julia fick benvärk och var tvungen att lägga sej på soffan med två stora kuddar under benen. Vips, 3 minuter senare var det bara borta, ungefär lagom till att hon fick lite godis :)

Nu kommer Cityakuten, det ska kollas på.
Imorgon blir det en tripp till homoepaten i Varberg, och köp av en väska. Himla fin. Har inte köpt en väska sen jag började ettan på gymnasiet. Typ för 4 år sen nästan :) Tyckte att det kanske var dags för en ny. Hittade en på den lilla affären i gallerian, kostade visserligen 600 kronor, men eftersom jag inte har köpt en väska på så länge hade jag tänkt att använda denna nya lika länge. Höhö!

Längtar tills imorgon då Carolina Gynning förgyller min kväll :) Popcorn och Carolina är en perfect match faktiskt..

Snart kommer Tobbe, han stack en sväng förbi sitt jobb. Jag har tänt mysa ljus och fixat & donat i typ 10 minuter (mycket ansträngning!) tills han ska komma hem!
Nu när jag har varit borta en hel vecka har man en del att ta igen ;)

Over and out.. For now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0