Söndag igen, vart fan tar helgen vägen?

Lyssnar på: Fast Car - Wyclef Jean feat SOMEONE ELSE SOM JAG ALDRIG KOMMER IHÅG VAD HAN HETER
-The Voice-

Så går man och väntar hela veckan, men när söndagen kommer är det fortfarande samma fråga. - Vart fan tog helgen vägen?
Jag tycker aldrig att man hinner reagera innan det är slappis-söndag och man inte gör något vettigt.
I fredags var vi hos Anna och igår var vi här. Men det låter så futtigt. Hade låtit bättre om vi hade slutit världsfred och stoppat växthuseffekten, men inte fan låter det bra när man säger: - nej men vi kollade på film!
Nästa helg blir det mer röj för då kommer Olle hem! På onsdag anländer han till sitt älskade hem-samhälle igen och det ska vi fira. Eller liknande. Supande blir det nog, både fredag och lördag kan jag tänka mej! :)
Vi gick till Rumpan igårkväll, inte en enda käft där! Fy, så tomt har det aldrig varit när jag varit där.

Melodifestivalen var våran förfest igår. Melodierna var väl inge vidare va?
Fan, den enda som svängde var ju Ola. Kebabpizza-låten ska vi inte ens börja disskutera.
Hoppas på nästa gång, då är Fronda med. :D Han kanske inte direkt är Melodifestival-material, men det skiter jag i. I min värld är han bäst.

Idag blir det kalas! Tobbes mamma fyller år och vi ska dit och äta sallad och maräng-schwish! :D (hur det nu stavas) Tobbe gick precis bort till jobbet och jag har diskat. Sikar på att hoppa in i duschen, men det kändes för fresande att sätta sej här och skriva när massa onödiga ord. Detta är nästan som gratis-terapi, inte som riktigt, men det är skönt att få berätta om min dag och mitt liv för någon som inte ens läser. HÖHÖ. Jo jag vet att det finns några som gört, (OBS! Anton!) men jag gör det för min egen del.




Nästa helg är jag inte ledig. Och det kanske är lika bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, helgen är så värdelöst kort.
Ha en bra dag iaf!

2008-02-17 @ 13:42:15
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Olle

Vad menar du? Kebabpizza-låten var ju ända som man kunde tänka sig att rösta på

2008-02-17 @ 17:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0