Tisdag

Lyssnar på: Jack Johnsons nya skiva - Sleeping through the static Underbart jävla bra!

Idag har jag jobbat på Trollsländan med alla barnen, längtar till onsdagarna numera. Fast idag är det tisdag och jag fick hoppa in lite snyggt sådär.
Sen åkte jag ner till Åsa och där hämtade mamma mej och vi åkte vidare ner till Varberg. Mamma hade grejer att göra på sjukhuset och jag skulle till min homeopat. :) tycker om Gabriella som hon heter, hon förstår mej så bra.
VI pratade en timma utan mamma och när klockan var 5 så kom mamma med en påse i handen.
- Två tröjor för 58 kronor, det gillar vi!
Haha, min mamma är kung.

Nu är klockan snart 7 och jag inväntar fröken Anna Qvist. Vi ska nämligen gå och träna idag, eller iaf kolla om det verkligen passar oss. Sen blir det nog åka av, för det är massa kilon som ska bort från min kropp innan sommarsäsongen börjar. Kanske man är smal och fin inför Jackan i Juli? I hope so.. :)

Ska bli skönt att ha någonting att göra också, inte bara dega och städa efter jobbet.
Ska ju få mer timmar också så då blir det lite senare hemkomst varje dag, men kvällarna är jag ju ensam ändå eftersom Tobbe jobbar från antingen 3 eller 4 varje dag, och är hemma runt 10,halv 11.
Sigge klarar sej :D
För övrigt är Sigge världens finaste och stördaste katt. Hoppar in i köksluckor med huvudet före, välter ner blomkrukor år höger och vänster och jamar så vackert på morgonen :D

Anton ska tydligen komma och kolla på film. Kanske sova här med, det vore trevligt. Men då får rackarn sova på soffan, för jag ska äntligen sova i min säng igen. Igår blev inte det inte så mycket sova, om ni fattar vad jag menar ;) HÖHÖ

Missar nog I huvudet på Gynning också, men får kolla reprisen när jag kommer hem :) på kanal5.se

Olle kommer hem på onsdag nästa vecka. Härligt...



Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0