Tisdag

Jo jag orkade inte skriva mer igår när jag kom hem, men det slutade bra.
När vi öppnade paketen med slingmedlet var det väldigt lite i, så vi måste göra det en gång till.
Anna var väldigt duktig iaf.
Tack!

Idag har jag jobbat mellan 8 och 4.
Fick hoppa in på Trollsländan nägra timmar också, älskar att vara där nere.
Barnen är så härliga. Linus kallar mej MAT och Hampus springer in i min kram när jag kommer!
Peppas verkligen av fröknarna också att söka till att bli förskolelärare. Jag tror jag vill det också.
Måste få allting att gå ihop bara!

Ska bli så skönt med lön Måste ha en damsugare som suger upp dammet, för det är en fördel.
Ingen idé att damsuga om det inte blir någon skillnad.
Ska iaf försöka städa idag, tvätta toan och diska.
Tobbe jobbar till 10 och jag har lägenheten för mej själv. Städar bäst då, när det inte är någon ivägen..

Imorgon blir det slappis-dag med jobb på Trollsländan mellan 9 och 13.
Sen ska Julia komma vid 3 och vi ska gå och träna, jag & Anna. Hon ska yoga och jag ska träna ordentligt. Sen blir det bastu. WONDERFUL :D
Bokade tid till fotvård idag också, på måndag. Har aldrig varit på det så det ska bli spännande. Har min Britt-Marie på jobbet som kan sånt. :)

Snart kommer Olle hem, nämligen imorgon :D
Och imorgon är det LOST.
Ikväll är det House. Länge leve TV! ;)




Jag säger bara en sak till dej: FUCK YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0