Du är vad du äter!

Äntligen har du är vad du äter börjat igen.
Idag är det två giganter som har en blomsteraffär tillsammans. Dom är verkligen feta.
Fast nu ska dom bli smala. Om dom har tur.

Åh, ibland känner jag faktiskt att jag skulle platsa.
Om man är vad man äter så är jag just nu en semla. Har nog tryckt in mej typ 5 stycken på en och en halv vecka. Det är gott faktiskt... Emelie gillar inte mandelmassan! Den skrapan hon helst bort..   :)

Har packat som en galning idag också för att pappa skulle kunna få grejerna ikväll för att kunna packa bilen.
Imorgon ska jag jobba och efter det ska jag hem och slappa i en timma innan jag ska ner till åsa och käka middag. Sen blir det mys och sen åker vi sent på kvällen. Känns ok.
Måste bara ladda och lägga in ny musik på mp3n innan imorgon.
Hittar inte den rackarns sladden bara. Var kan den vara? Jag var så himla duktig och flängde runt och städade igår och kommer inte ihåg vart jag la alla sladdarna! :) Gör inte så där hemma! Det blir bara jobbigt.

Nu ska tjockisarna visa sej i bikini!
Anna Skipper säger:  - Rör på köttet nu! Så sticker dom iväg till simhallen i sina badkläder och leker vattengympa! HERREGUD!

paus.

Kanske ska vika tvätten som är ren sen igår?
Orkar inte, har så mycket annat att stå i. Som ni kanske förstår eftersom jag hinner skriva detta.
HÖHÖ.

Det snöade på mej förrut. Och regnade. Och blåste. HATAR kalla äckliga Sverige. Men på sommaren är det ok, om det nu är en riktigt sommar. Den längtar jag för övrigt till....




Anna - är glad att du är hemma och oskadd! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dej therese regelbom. Kom hem snart

2008-02-09 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0