GLAD-DAG

Lyssnar på: Michael Jackson feat Akon & Will.I.Am - Wanna be startin' something (over and over again!!!)

Jo det är sant!
En glad-dag har jag idag. För er som inte vet vad en sådan är, ska jag förklara.
En sån här börjar bra. Idag ringde klockan halv 7 och jag kände mej jättepigg! Gick direkt upp och allt gick med sånt jävla flyt. Bussen kom mitt framför ögonen på mej och jag kunde bara hoppa på direkt utan att vänta.
Sen på jobbet var det så lugnt så man kunde göra dom sakerna man faktiskt vill göra men inte hinner med. Var så städhumör idag så jag drog igång städpatrullen och skinande rent är ingenting mot vad vi hade det i köket när jag gick hem! :) (sen om det är likadant imorgon när vi kommer, det är en annan femma!)
Sen kom bussen, återigen, mitt framför mej och kunde bara traska på utan att ens stanna.
Nu är man hemma, beställde nyss en jättefin jacka på HM och ska strax gå och klippa mej!

Toppen :D

Det enda som kanske är dålig, är pengarna som går åt. Klippning är dyrt, busskortet måste fyllas på också!
Fast nej, detta är fortfarande en glad-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0