Ja då var det måndag igen..

Lyssnar på: Sigge som springer runt, jamar och fräser och kannibalar sej mot sin leksakskatt

Ja, jag säger då det. Måndagar.
Bara tanken på att gå upp dagen efter en söndagkväll gör mej deppig.
Tack och lov så mjukades min dag upp av att vi stack till Ullared, Emelie, Anna & jag.
Till största del lugnt, inte en enda kotte där jämnför med vad det brukar vara när jag lyckas komma iväg!
Kändes skönt. Hittade nästan allt jag ville ha, utom en lampa att ha i vardagsrumsfönstret. Det blir liksom så tomt och svart när jag ska ta ner jul-papp-stjärnan! (prinsamt nog sitter den kvar)

Var uppe och käkade middag hos Färdigh igår. Det var trevlig. Tog typ trekvart innan alla kunde bestämma sej för thaimat. Så det beställde vi! Och åt. Och blev mätta. HAHA.
Det var ett härligt sätt att spendera en söndag-dag på!
Dom var så bakis så att dom knappt visste vad dom hette. Men det var totalt självförvållat och jag kände ingen sympati.

Pratar med Olle på msn för tillfället. Jäveln har ju åkt till Luleå för att bli sjukgmnast, kunde han inte gjort det här hemma kan man tycka?
Nej men då åker man så långt bort man kan komma på och kommer fan inte hem förens i sommar. Lite skit får jag väl kasta på dej Ollo? Haha, missing you trots allt.
Han kommer bli världens bästa sjukgymnast och kommer vara på planen när ett bra fotbollslag möter ett annat (?) och alla skadar sej. Då kommer Ollo med sin bår och skriker: Undan! (eller liknande, beroende på vilket land han är i såklart) och räddar alla.
Då kan vi alla skrika här hemma: - That's our Ollo!
Tur att man har vänner som vet vad dom vill bli.
Vad ska jag bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0