Längessen, sa han med förstoppning!

Så säger iallafall morfar att man ska säga.
Han är för övrigt en väldigt klok person, som bara klagar över allt han kan komma över!
Det vet jag, för jag har levt med honom hela mit liv och senast jag träffade honom i måndags.
Då sa han med icke vänlig ton: -"Kom inte hit igen på ett tag. Jag hatar sånna här jävla trådar som fastnar i halsen!" (Spaghetti & Köttfärsså blir det nämligen vaarje gång jag är hos mormor)
Och sen gick han och la sej..

Den som ändå kunde gå och lägga sej varje gång det blev problem.
Då hade jag sovit mucho kan jag tala om för eder!
Först och främst den ständiga pengafrågan, att hitta en ny lägenhet inom 5 månader helst, (HJÄLP!) och sen att försöka komma över sjukdom och all skit så att jag dra till playan, paraplydrinkar och SOL!
Åh..

Största nyheten sen studenten måste nog vara ATT VI SKA TILL LONDON DEN 2:E JULI OCH KOLLA PÅ JACK JOHNSON AND FRIENDS. Jag dör! Helt sjuk känsla, att det ligger 9 biljettos på ett säkert ställe och bara väntar på rätt datum. Måste ju fixa flyg och boende, men det är en senare sak.
Höhö.

Martin är inte hemma. Han är på Teneriffa. Anna passar hans hus och tvingas sova här. Jag sover också här. Det slutar bara i antingen katastrof eller hulabalula. Fram tills nu har det varit det sistnämnda. Fast tröttheten börja komma ikapp oss. Jag sitter vid en dator på Martinjos övervåning och skiver detta stycke, medans Anna ser på bilder på den grann-datorn som tydligen är från en Bryssel-resa med klassen, och "då är inte du med Therese!"

Nej, ska man knyta sej? Jag ska sova på en madrass på golvet nära Anna och inte alls vara rädd.
Popcornen plingade i micron, eller om micron plingade med popcornen i? Ja, denna frågas svar blir till att besvara en annan dag!

I bid you good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0