Löning = äta ute

Löning idag, kändes skönt att veta att jag hade pengar när jag vaknade upp, men nu när alla räkningar drogs idag så blev jag lite ledsen i ögat. Det finns dock pengar kvar som kan gå till att äta ute ikväll, på Tobbes jobb -  PeterNicklas! :)
Anton, Martin, Therese, Niklas & jag ska äta medans Tobbe står i köket och lagar våran mat.
Tacka gudarna för att jag slipper stå i kök mer idag. Börjar faktiskt bli lite trött på mat och allt som har med det att göra. Vill faktiskt plugga vidare, förskolelärare. Jag vill vara en av dom där icke-pedagogiska fröknarna som leker med barnen isället för att dricka kaffe, skratta och peka på dom när dom ramlar i en vattenpöl och slår sej.
Så det så! Distans tyckte jag lät bra, men hur fan funkar det? Vill ju inte behöva sluta jobba så att jag kan plugga, måste ju ha min inkomst..
För övrigt har inte Anna och Martin träddat varandra på flera dagar och nu ligger dom i min soffan och porrar sej. Anna säger hela tiden - sluta! och hoppar bort, men sen kommer hon krypandes till honom efter 5 sekunder igen.
Wierd.

Jag har nyss köpt en superbillig (50kr) sommarklänning som jag ska ha på mej på Jack Johnson! Guuud va jag längtar dit, bara jag får ledigt! Annars får jag väl fejka en förkylning eller så, mitt i sommaren!?

Äh, duschen here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0