Lördag

Imorse kändes det som om det var långt ifrån lördag. För ett kort ögonblick trodde jag att helgen hade sprungit förbi mej i 100 k/h och det var måndag igen! Men så såg jag Tobbe ligga jämte mej och då insåg jag: fan, det är lördagmorgon! :)
Morgonmys är det bästa som finns. Fast man skulle egentligen å och borsta tänderna innan man pussar någon godmorgon, morgonandedräkt tycker jag är bland det värsta som finns! :) haha.
Just nu är det handboll på TV, känns som en totalt meningslös sport. Man springer fram och tillbaka och kastar bollen i ett mål och han man gjort det är det det andra lagets tur att göra likadant.

Tobbe ska gå och jobba nu klockan 3. Och jag ska bege mej ner mot Åsa för att se min morbror spela med sitt band på Svanen ikväll. Innan dess blir det middag hos mamma med Denise och Sophie. Just like the old days!

Sigge är nog hungrig. Jag kanske ska ge honom mat då. Han är för söt, springer runt och retas med Tobbe.

Igår insåg jag också att jag faktiskt vill ha ett barn. Helst typ nu.
Men hur skulle det gå?
Utan fast anställning, inget färdigt körkort och ingen lägenhet att bo länge i?
Nej dom tankarna försvann ganska fort. Jag har mina små mål att upnå innan jag ska ha fram en knodd.
Körkort, bil är inte nödvändigt - men helst en sådan, lägenhet men förstahandskontrakt eller köpt, en fastanställning och en man som också har det :)


Sverige spelar förlängning mot Danmark, nu är det straff.
Johan Pettersson! Han sköt tydligen i mål och dom jublar på tvn.
Jaja, like I care...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0