Onsdag

Två dagar kvar tills jag och mitt crew åker till fjällen. Ramundberget rättare sagt. Har ingen riktig aning om vart det ligger men tydligen mer än 12 timmar bort.
Kommer ju vara helt död efter bara bilfärden ju! Pappa fyller 50 och vi ska fira honom där. En annan familj ska med också så vi är 11 personer allt som allt.
Jag kan ju tyvärr inte dricka något eftersom min medicin inte tillåter det. Och om jag känner pappa och resten rätt så blir det en del dricka.

Fick inte ut någon medicin när jag var på apoteket förrut heller. Slut hos tillverkaren. Hur kan det komma sej undrar man då?
Skulle ringa Sahlgrenska och kom till växeln, där svarade en sexuellt frustrerad liten pojke att både telefonerna på reumatologmott. var stängda pga utdbildning. Ja, fast fuck you!
Blev lite smått arg och gick hem. Nu tvättar jag och ska städa fint innan jag åker.
Torka golv och tvätta mattor. Det kommer bli bra.




Denna vackra bild målade Tobbe till mej häromdagen. Han tyckte att jag kunde behöva en annan bakgrundsbild. 
I like.




image10
Pure beauty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0