Sängdags

Klockan är mycket, rättare sagt 23.33 och jag borde ha sovit för minst en timma sen.
Kommer aldrig orka med imorgon! Visserligen jobbar jag bara mellan 9 och 1, men sen har jag tvätt-tid mellan 12 och 17.

Sen ska jag packa inför fjällenresan också. Vi åker på fredag, tillsammans med pappa och hans sambos plus hennes barn och en annan familj. Kommer bli helt sjukt kul,om jag nu kan åka skidor.
Dels var det många år sen och dels vet jag inte om opäxan kommer sitta i höjd med såret. Då är det illa vill jag lova. Då är jag fast utan att ha någonting att göra en hel vecka utan skidåkning, medans de andra åker hela dagarna. Nej fy fan, jag får vara lite man och visa att jag kan åka. Inte gnälla som en kärring.

(kommer ha med mej mina morfintabletter som kommer göra hela äventyret lite mindre smärtsamt och äventyrligare!)

God natt folk.
Tack Olle för att du läser, för vem mer gört?
Skriv ditt namn efter du läst, nyfiken i en sturt tittar ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0