Uppdatering

Lyssnar på: Christina Aguilera - Save me from myself

Eller vad man ska kalla det.
Tillbaka hemma efter att ha spenderat kvällen i vackra gamla Åsa.
Träffade en del människor som jag absolut inte ville träffa däremot. Typ en tjej som gick i min klass från 1antill 9an. Det var så typiskt att se henne där, festnades med sin mamma. Visserligen var jag där med min mamma också, men det var ju för att min morbror var medlem i bandet som spelade. Men att se henne där fick mej att tänka, undra om alla har samma roller som vi hade när vi gick i småskolan?
Lite av allt sitter ju kvar. Hon var en sån där som var mitt emellan tönt och cool. En sån där som ingen egentligen tyckte om men inte heller tyckte illa om. (förutom i slutet och typ nu, hon är överst på min hata-lista! haha) Men det kändes så henne att vara på Svanen en alldeless vanlig lördagkväll med sin mamma, en öl i handen och raggandes på 40+!
Ändras man verkligen från 9an tills man slutar trean på gymnasiet? Jo visst, man blir väl lite mer medveten om allt om händer och man känner sej lite vuxnare, men allvarligt? Jag tycker nog att jag är hyffsat lika mycket samma person.
En glad, skrattande, mullig, medelmåtta med inga som helst bekymmer förutom kärlek, what to wear och om man ska gå till skolan eller inte! haha, låter ganska mycket samma då, i 9an med gamla klassen (om man inte alls pratar om pubertet och fjortis-stadiet!) som jag var när jag tog studenten i somras.

Då hade jag iofs andra tankar. Om jobb, körkort, lägenhet och senare, who know's - kanske familj?
HAHA om jag och Tobbe ska ha barn hoppas jag verkligen att dom inte får hans tår. Dom är långa och det växer hår på dom. För övrigt ser jag fram emot så trollungar som blir en blandning mellan honom och mej. :)
Han är inte hemma än, men jag får nog slänga mina planer i hans ansikte imorgon. Nästan dags att sova för min del.
Klockan står på 02.13 och Sigge är då inte alls trött. Han springer fram och tillbaka och mördar sin leksakskatt. Kan han bli straffad för kannibalism?

Äh, good night people. (om det nu är någon som läser!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0