Grattis älskling!

Äntligen är min baby lika gammal som mej :)
Idag är han 20 år och 1 dag, och han är stolt! Imorgon ska ha gå på systemet själv för första gången, och då slipper jag "köpa ut" åt honom mera. haha!


Nu har vi alltså nyss firat 2 år och 9 månader! Jag älskar dej lika mkt nu, om inte mer, än vad jag gjorde dagen vi blev vi.
Jag är väldigt lycklig över att ha dej vid min sida genom allt mitt svåra med sjukdom och mediciner.
Du vet alltid hur du ska göra för att få mej att le och det behövs!
Det finns ingen annan som förstår mej lika bra och mkt som du gör.
VI är som gjorda för varandra!
Visst att vi bråkar eller tjaffsar, men vem gör inte det? Ett förhållande funkar bara bättre om
det inte bara är raka spåret, det funkar bra med svängar, uppför och nerförsbackar!
Tack Tobias Westerberg - för att du är du!
Jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0