Helg igen!

Veckorna går väldigt mycket för fort nu enligt min mening.
Känns som om hela sommaren redan är över, och ska det väl inte kännas?
Juli. Hm, T's födelesedag kommer snart, den 23e. Vad han önskar sej är helt sjukt att lista ut. Och ja, jag måste ju komma på något själv eftersom han säger "jag vet inte, jag blir glad för vad som helst..." DÖÖÖ!

Det var grillning hos Anna igår iaf. Mycket trevligt. Följde dock inte med ut efter, utan åkte hem med kvart i 1 bussen. Har bliviti dödligt förkyld och nyser typ var 10e minut. Skitjobbigt.
Killarna plus Anna var onyktra och jag var knappt det. Drack typ 2 glas vin, med tanke på att jag har fått mer penicillin igen.
Får egentligen inte men hur ska man kunna hålla sej?
Imorse när jag vaknade var jag glad att jag inte drack mer, hade varit sååå bakfull då.
Vaknade för övrigt av att det åskade och det har det gjort en hel del det sista! Why? Tycker inte riktigt om när det dundrar så. Fast värst är blixtarna tycker jag, är bara rädd att dom ska slå ner överallt och speciellt på mej!

Mormor var här förrut och fikade med oss ute på altanen. Det regnade nämligen imorse men vid 2 var det fint väder och varmt. Härligt! Bullar och saft blidde det. Sen åkte jag och Sophie (jag gick) ner till Åsa för att hämta min cykel.

Håller på att ladda ner låter Feelgood med Ola! Inte för att jag är någon Idol-Ola-nörd, utan att låten gör mej glad och sprallig.

:)

T fick hoppa in och jobba idag. Synd för jag hade planerat en riktigt bra dag åt oss.
Får bli kvällen bara nu!

Ska försöka hitta ngt att äta, är lite smått hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0