Skärpning!

Känner att jag får skärpa till mej litegranna, för nu har det inte blivit så mkt bloggande det sista.
Jag har inte direkt haft fullt upp med annat, men dagarna går så jävla fort. Jobb och sen träning eller direkt hem för att sova! Fan, efter jag flyttade hem så blir det så mkt tidigare uppgång på morgonen, eftersom jag måste ta en extra buss nu till skillnad från innan.
Men just nu stör det mej inte. Det är bra att ha ett race med snabbingcykeln till ner åsa innan bussen kommer, för då hinner man vakna en liten stund. :)

Anna är i Finland över veckan och kommer hem på lördagmorgon. Då blir det häst-tittning och jag hörde skvaller om att vi kanske ska vara hos Hanna på lördagkvällen. Blir bra. Hade egentligen jobbat denna helgen, men har bytt bort den så jag jobbar dubbla helger om 3 veckor istället. Gott.

På tal om popcorn så fyller min man år idag!
Hela 20 år blir han då!
:D Ska ner och gratta honom om en stund. Ringde imorse men det är inte tillräckligt.
Han får ingen present än, den får han i helgen eftersom vi får lön på fredag. haha.

Nu ska jag hoppa upp ur sängen där jag ligger med datorn och en snarkande Sigge, och ta tag i mitt liv.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0