Summering

Har inte skrivit på ett tag. Har inte ens varit inne på datorn på ett jävla tag känns det som!
Har gjort så mkt annat.

Först och främst ska vi prata lite om resan! London baby, London! Helt underbart. Skulle åka dit och kola på konsert med Jack Johnson, Ben Harper, G-Love och Mason Jennings! :D Vi köade från klockan 7 på morgonen och hamnade givetvis längst fram vid scenen! J.J var helt underbar. Grät mej igenom typ 2 tredjedelar av hela konserten.
Som gräddet på moset kommer Matt Costa i slutet och gör Sunshine med J.J och Mason! Jag höll på att dö och svimma på samma gång. Men det kom bara tårar, lyckotårar!
Ingenting kommer någonsin kunna mäta sej med den konserten och den resan!
Tack alla ni som var med. Anton, Albin, Tobbe, Martin, Anna, Olle och Niklas <3

Sen har jag bara jobbat efter det.
Och imorgon ska jag till sjukan igen.
Såret har ju som sagt gått upp igen, och jag käkar mer penicillin nu.
Kommer nog behöva göra det ett tag framöver, eftersom det verkar som att min kropp inte riktigt fungerar som den ska utan det. Tragiskt.
Ska skälla på dom! Fan, jag som trodde att det äntligen var över denna sommaren. Hade ställt in mej på att gå med bara ben och kunna sola och bada som annat folk gör. Visserligen med mer försiktighit, men ändå. Utan linda och medicin.
Men nej, inte fan ska Therese få ha ett normalt ben bestämde någon och det funkade.

Hm.
Liseberg igår. Roligt, med med regn. Fast då tar man bara på sej en poncho! En blå med kaniner på. Förtjusande.
Är lite ledsen dock, fick inte åka Jukebox innan vi gick hem, men nästa gång då jävlar!
Tobbe vann massa stjärnvinster. En stor plopp, en stor flaska med blandade chokladbitar och en skitstor ful fisk!

Nu börjar Morden i Midsumer med mamma.
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0