Ännu en sjukhusmorgon..

Min natt har varit hemsk! Har inte kunnat sova för den nya lindan med 4 lager (!) har kliat som fan.. HELA natten.
Somnade nog ordentligt vid typ halv 8 imorse, och sen kl 8 kom dom och väckte mej med frukost. På det sättet är det faktiskt lyx,slipper göra så mkt. :)
Men imorse sov jag från och till, sen kom pumpstöveln tillbaka vid halv 10 och då somnade jag direkt. Har sovit lite efter det men sen bestämde jag mej för att duscha för att piggna till. Det funkade.

Snart kommer mami och hälsar på. Eller a, typ vid 5 kanske.. :) Då tar hon med sej frukt. Det har dom lite lite av här förstår ni!

Undra när Amanda tänker vakna och logga in på msn?
Vi har haft två heldagar nu och hon är hemma idag med. :D
Blir trevligt.

Miss you firends! Och T givetvis. Åh jag hade gett allt för en enkel kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0