Äntligen hemma!

Och nej, då menar jag inte att jag är dö-intresserad av tvprogrammet Äntligen hemma, utan att jag äntligen är hemma! :D haha. Känner idag att min humor har landat på elitnivå! NOT. Ligger i min säng och lyssnar på Lucky med Jason Mraz och Colbie Colliat. Himla bra! Laddade ner (!) hans nya album häromdagen. Kan inte sluta lyssna.

Surt att Sverige inte lyckades vinna igår. Med typ 2 minuter kvar så la Spanien mål. Typiskt. Vi var hos Niklas, drack vin och käkade thaimat. Åtminstone jag och Anna. Pojkarna var manliga och drack öl och beställde hem pizza från pizzakungen! Gör aldrig det..  Vi fick vänta i över en timma!! :O Visst att matchen var igår och det var säkert många som beställde pizza i halvlek som vi gjorde, men att baka 4 pizzor och köra dom borta till Kolla från stan är väl inget som ska ta en timma? Pojkarna blev lite putta och var väldigt hungriga när pizzorna väl kom! Jag har nog aldrig sett en pizza försvinna så fort som dom försvann då!
(Nu byttes det till Make it mine - Jason Mraz! jättesuperdunderskitbra!)

Igår var Peter Siepen på PeterNicklas, T hade jätteroligt att han tydligen gick runt och stötte på tjejer när han inte spelade skivor eller pratade med allt och alla :) Jag skulle egentligen inte följa med ut efter matchen, men det blev så ändå! Hamnade först på Rumpan och sen på PN. Efter det åkte vi bil hem med Sunne som körde! Tack Sunne :)
Det regnade för mkt för att cykla hem till mej, så jag sov hos T och gick upp tidigt för att cykla hem. 
Sophie fyller 14 idag, GRATTIS! :D haha, hon och mamma har redan åkt till Kållered för att köpa en ny mobil till henne som har tjatat om i flera veckor. Hon kommer vara så nöjd och helt okontaktbar under flera dagar om hon kommer hem med den där mobilen! 
Blir nog kalasfika här idag, inget riktigt kalas för det vill inte Sophie ha, men jordgubstårta blir det nog.
Tokungen älskar jordgubbar,och jag var uppe så tidigt imorse så jag förberedde hennes födelsedagsbricka med en flagga på, en ros i en vas och så gick jag ut i jordgubbslandet och plockade en skål med små röda jordgubbar åt henne. 
Hon blev så glad! Av mej fick hon en del av mobilen, och sen får hon välja ngt på Gina Tricot sen :D
Denise är inte hemma än och har inte grattat :/

Hm, ska väl försöka hoppa in i duschen! Gick och la mej igen när vi hade sjungt för Sophie, är väldigt förkyld och man blir ju helt färdig av sånt! Somnade och sov till 1. Tydligen hade mami och Sophie tagit kort på mej när jag sov, för Sigge sov jämte mej i sängen och vi hade legat likadant :) Han är söt. Ligger vid mina fötter här i sängen nu och spinner. Älskar honom!

Nej, nu tar jag tag i mitt liv en stund!
:D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0